Oldalak

2013. április 26., péntek

Mi az, ami miatt érdemes a változás mellett letenni a voksot?

Eddigi életemben, főleg mióta elindultam egy „spirituális” úton, nagyon sok változáson és fejlődésen mentem keresztül. Azt hiszem, akik kb. 10 évvel ezelőtt ismertek, talán rám sem ismernének. Mára a deeksha és az acces jóvoltából, eljutottam a tudatosság egy olyan fokára, ami talán közelít a felébredett állapothoz. De hogy ez mit is takar? Én is ember vagyok és maradtam, mégis más szemmel látom-érzékelem a világot és a körülöttem lévő embereket. Kevésbé érintenek meg a drámák és én magam sem vonódom bele drámákba senkivel. Jelen vagyok, az életben, a világban meglátom az apró szépségeket, örömöket és a boldogságot. Még van, hogy ha valami rossznak ítélt dolog történik velem, és talán elsőre kevésbé tudom örömmel fogadni, de már egyre rövidebb időre ragadok bele a bosszankodásba, fájdalomba és a szenvedésbe. Ezt az állapotot igyekszem átadni másoknak én is, aki nyitott és hajlandó a változásra. Az egyéni és csoportos kezelésekkel. 

Egy idézetet szeretnék leírni nektek Thomas Shafer könyvéből a Hogyan válik a szenvedés ismét szeretetté? Férfi és nő a családfelállítás szemszögéből: Minden szexuális kapcsolat, amely kezdettől fogva csakis a vágyak pillanatnyi kielégítését szolgálja, és nem veszi figyelembe a másikat, mint embert, sebet ejt a lelken. Ezek a sebek a későbbiekben makacsul megakadályozzák a mélyebb kapcsolatok kialakulását, mert mindig felüti a fejét a további lelki sérülésektől való félelem. A rendszerelméletű családfelállítás perspektívájából az ilyen esetek általában azzal magyarázhatók, hogy az érintett gyermekkorában nem tudott elég közel kerülni az apjához (itt mindig a biológiai apáról/anyáról beszélünk) vagy anyjához és gyakran mélyen lenézi a szüleit. Aki pedig nem tiszteli a szüleit, az önmagát sem tiszteli. És aki önmagát nem tiszteli, természetesen a társát sem tudja tisztelni, és lekezelően viszonyul hozzá. 

Természetesen ez nem tudatos szinten történik. Én magam sokáig műveltem ezt a fajta „játékot”, bár én anno úgy hívtam, hogy „kurválkodás” a szeretetért. Hiszen mi is történik? Ha rövid időre is, de ott egy férfi, vagy egy nő, aki rövid időre, befogad a testébe, valamilyen módon magához ölel. Egyesülsz vele és úgy érzed szintén egy rövid időre, hogy szeretve vagy. Ez természetesen csak illúzió, de még mindig nem merik önmaguknak sem bevallani az igazat és inkább választják az illúzióban élést. És ha nem vesszük észre, vagy tudatosítjuk, hogy mit is művelünk, akkor ez akár egyfajta droggá tud válni. Mikor évekkel ezelőtt magam is rájöttem, hogy mit is művelek, kemény folyamaton mentem keresztül, hogy ezt a fajta „függőségem” vagy mintám elengedjek és megbocsássak édesapámnak, azért, mert nem tudott örülni az érkezésemnek és elutasított mint lányt és a gyermekét. 

Hónapokat töltöttem azzal, hogy azokkal a férfiakkal, akikkel szexuális kapcsolatom volt, kitisztítsak magamból minden kötést, és fogadalmat. Csak ezután tudott létrejönni a legutóbbi párommal a valódi kapcsolódás, ami már a szív szintjéről indult és nem az ösztönök és a „hamis vágyak” szintjéről. Ekkor olyan extatikus élményben volt részem, mint még soha. Minden szinten el és be tudtuk fogadni egymást. Ma már azt is látom, hogy pont addig tartott ez a kapcsolat, amíg tudtunk egymásnak mit adni és együtt járni az utat. Sírhatnék, hogy milyen szörnyű az, hogy a lelkitársam, akire hat évet vártam, és aki számomra a legfantasztikusabb férfi volt, elment. Nehéz elhinni, de ma már tudom, hogy ez így van jól és hogy valami sokkal szebb és jobb érkezik helyette. Talán nem is olyan sokára. :-)
Tegnap este igaz szerelem teremtő meditációt tartottam, és ami mindenkinél felmerült a résztvevők részéről, az a hit hiánya. Hogy igen leadtam a rendelésem, de vajon tényleg megkapom? Én csak erősíteni tudok mindenkit abban, hogy ha magán változtat, ha hajlandó fejlődni, tudatosodni. Ha mer kilépni a megszokásaiból, a robotpilóta üzemmódból, akkor igen. Megkapjuk, amit kértünk, sőt, többet és jobbat, mint amit az elménkkel ki tudtunk volna találni. Az elmúlt hetekben csak csodák történnek velem. Olyan találkozásokat élek meg és olyan fantasztikus emberekkel, hogy elképesztő. Soha nem éreztem még magam ennyire élőnek, ennyire izgatottnak.
A következő családállításon a párkapcsolatokat helyezzük fókuszba, akár ha van, akár ha még nincs, vagy a női-férfi oldalunk egyensúlyba kerülését.   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése