Oldalak

2014. május 8., csütörtök

Ikerláng, lélektárs kapcsolatok

Ezt a témát nagyon sok film (pl. Felhőatlasz) és könyv feldolgozta. Sokáig nem foglalkoztam vele, mivel azt gondoltam, hogy ha arra törekszem, hogy ezeket a típusú kapcsolatokat vonzzam be, akkor azzal sok minden mást kizárok.


Azonban a napokban annyira elém tették ezt a témát, hogy nem tudtam, nem hagyhattam figyelmen kívül. Egy film kapcsán, ami annyira megérintett, hogy utána egy újabb szintű szívcsakra tisztítás kapcsolt be nálam és napokig csak sírtam. Felmerült, hogy végre kezdjek el "kutatni" a saját Ikerlángom után. Akiből valóban csak egy van. Ezért is hárítottam eddig őt, mivel attól féltem, hogy ha nem találom meg és csak rá fókuszálok, akkor lehet, hogy ebben az életben társ nélkül maradok. 

Az a kapcsolat amiben legutóbb benne voltam, amit talán többen is átéltünk egy Lélektárs kapcsolat volt. Lélektársunk mint tudjuk lehet több is. Azonban ezek a kapcsolatok az önmegvalósítás útjáról szólnak. Hasonló típusú feladatokat kell megoldanunk és így fejlődünk. A Lélektársak olyan lelkek, akikkel már többször találkoztunk elmúlt életeinkben, ezért is tűnhet szinte azonnal ismerősnek. Amikor megtanultuk egymástól amit kellett és hogy én is ráláttam, hogy még hol vagyok elakadva, akkor egyszerűen a kapcsolatnak vége

A szakításokat sokszor drámaként éljük meg és ez rendben is van. Azonban most már én is látom, hogy ezek mind az Isteni rend és terv részei. Hogy ha már valóban azzal a férfival -nővel lejárt a tanulóidő és már nem tudtok egymásnak adni semmit, ugyanakkor mindkettőtökre valahol vár egy sokkal jobb és minőségibb társ, akkor el kell engedni a másikat. Tudom, hogy fájdalmas és nehéz akkor ennek a jó oldalát látni. Valamint akkor nehéz elhinni, hogy majd jön egy új férfi vagy nő, aki jobban vagy máshogy tud szeretni mint ő és kellek neki. Azonban fontos, hogy higgy benne, hogy ez ÍGY VAN! Nem szabad magad áldozatnak tekinteni és az Univerzum erőit pedig egyfajta büntető bizottságként kezelni, mert akkor valóban azzá válik.  

A Lélektárssal megélt fejlődés vezethet el az Ikerlángunkhoz. Ezért is fontos, hogy végig menjünk ezeken a fejlődési fázisokon. Tudatosítsuk, azt amit megtanultunk a kapcsolatainkból, még ha fájdalmasan éltük is meg. Az Ikerlángunk utáni vágy szinte belénk van kódolva. Azért is fontos, hogy mire megtörténik a vele való találkozás eljussunk arra a szintre, hogy önmagunkban megtaláljuk a harmóniát és az egyensúlyt, mivel ő egy olyan tükör, ami azt is felnagyítja és vissza tükrözi, amit nem szeretünk önmagunkban. Az Ikerlángunk a Szellemünk másik fele, frekvenciaszámunk megegyezik. Addig nem hoz össze vele a sors, míg képessé nem válunk arra, hogy önmagunkat elfogadjuk, minden szinten. Ha fejlődünk, akkor őt is emeljük és ez fordítva is igaz. Ha ő fejlődik, akkor mi is emelkedünk. 

Egyszer egy médium azt mondta nekem, hogy a jövendőbelim Francia származású lesz. Én nem igen vettem ezt komolyan. Azonban az utóbbi 3-4 hónapban már erősen előjött bennem, hogy menjek el Párizsba. Nagyon hív Francia ország és főleg a tengerpart. A múltkor, amikor külföldi férfiakról kerestem fotókat és elém került egy Francia származású férfi fotója nagyot dobbant a szívem. Sokszor jött elő, hogy többször is éltem ott. Talán mindez igaz és még az is lehet, hogy ő jön ide, bár szívesen utazom el akár a Francia riviérára. Annyi biztos, hogy a szívem húz és egyfajta erős hívást érzek már napok óta valaki felé, akit még nem ismerek. 

Az Ikerlángunkkal vagy Lélektársunkkal való találkozás nem olyan, mint a filmekben vagy a mesékben. Nem zúgnak harangok és nem röpködnek csillagok vagy tűzijáték. Azonban ha ránézel pontosan tudni fogod. A szíved fel fogja ismerni őt. Május 24.-én szombaton este 6-8 óráig Ikerláng, Lélektárs bevoznó csatornázást csinálok és mindenkit várok sok szeretettel. Részletek hamarosan a www.istarkapuja.com oldalon.  
  

4 megjegyzés:

  1. Lehet, ott kéne lennem? Pont a szülinapomon lesz. :-)

    VálaszTörlés
  2. Wow :-) Kriszta mailban meg tudom adni a részleteket. Gyere ha úgy érzed, varázslatos este lesz.

    VálaszTörlés