Oldalak

2014. február 1., szombat

Mi mindenért lehetek hálás? Kinek honnan jön a hála?

A héten egy hölgy, aki először jött hozzám egyéni kezelésre. A búcsúzánál megölelt és azt mondta: - "Köszönöm. Eddig tudtam mi az a hála, azonban a fejemből. Most már tudom, hogy milyen az amikor a szívemből vagyok hálás." Nagyon megérintettek a szavai. A tegnapi nap során egy olyan képzésen vettem részt, ahol a médiumi képességeimet mélyíthettem. A nap végére értettem meg, hogy eddig a valódi hála érzése nekem is ritkán töltötte be a szívem és hogy az elmémmel én is tudtam, hogy azért amit kaptam, hálásnak "kell" lennem. Mert ezt tanultam, hogy adj hálát mindenért. Az elmúlt 1-2 hónapban alakult át bennem ez ézrés és érkezett meg a szív szintjére.  

Azonban van úgy, hogy hiába kapunk meg sok mindent, de van egyetlen dolog, amire nagyon vágyik a szív és az még nem jött el. Akkor megesik, hogy az ember, (mint én is) a fókuszát a hiányra irányítja és ettől megkeseredik. Tudok örülni annak a sok csodás dolognak, amit az elmúlt hónapokban kaptam. Azonban néha fel-fel csillan, a kisördög, vagy a sötét énem és a fülembe súgja, de hiába van meg minden amit kértél, ha nincs itt a legfontosabb. A férfi akire vágyik a szívem és az igaz tiszta szerelem. Most már fülön tudom csípni ezt a hangot és átfordítani. Igen valóban még nincs itt fizikai síkon. Azonban az elmúlt napokban folyamatosan kapom a jeleket és az érzékelést, hogy nagyon-nagyon közel jár már. És valóban van, hogy még nincs itt az ideje. Ilyenkor idegessé válunk és magunkat hibázatjuk, hogy biztos bennünk van a hiba, vagy még valamit meg kell tennem.  

Van úgy, hogy semmi másra nincs szükség, mint arra, hogy megállj, lenyugodj, végy egy mély lélegzetet. Megengedd magadnak, hogy lecsendesedjen az elméd és a szíved. A hiány érzése lehúz és nem vezet sehova, csak még jobban beburkol a kétségbe esésbe. Fontos, hogy elég tudatos légy erre. Ha észre veszed, hogy bele merültél az önsajnálatba, még ha nehéz is, húzd ki magad onnan. Állj fel, menj el otthonról, mozogni, vagy hívj fel egy barátot és beszélgessetek pozitív témákról, vagy valami jó kis nevetős filmre üljetek be. Csak ne engedd be az ajtódon a kétségbeesést. A hiány ugyanis csak még több hiányt teremt!   

Nagyon fontos a megengedés, ami szintén a bőségből fakad. Ha szeretem magam, jó vagyok magamhoz és megengedő, akkor tudom élvezni az önmagammal töltött pillanatokat is. Amikor megtagadtam magamtól dolgokat, pl. hogy új ruhát vegyek, vagy elmenjek valahova. Akkor a hiány lehúzta az energiám. Ha én nem tudom magam annyira szeretni, hogy megengedő legyek magammal, akkor más sem lesz velem kedves. Sokan hiába vágynak olyan férfira vagy nőre, aki mindennel ellátja és lehozza neki a csillagokat is. Ha előbb magadnak nem tudsz adni, akkor mástól sem fogsz tudni elfogadni. Mióta elmerültem a vásárlásban, a megengedésben. Fodrász, új ruha, masszázs, kozmetikus, mozi, érzem, hogy az energia és boldogság szintem hatalmasat ugrott. És ezzel a rezgéssel tudsz bármit behívni az életedbe. Még több pénzt, boldogságot, örömöt és szerelmet. Ha a hiányban élsz, akkor maximum olyan társra találsz, aki hasonlóan a hiány rezgésében létezik. 

Szeretnél egy boldog, harmonikus és tiszta szeretettből működő párkapcsolatot? Akkor kezd el szeretni magad és adj meg magadnak mindent, amire csak vágyik a szíved. És itt nem az ész nélküli vásárlásra gondolok. Csak annyit és azt amire "szükséged" van! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése