Oldalak

2013. július 7., vasárnap

Örömteli élet és változás drámák nélkül

Az emberek többség az egész életét szinte, boldog avagy boldogtalan tudatlanságban éli le. Azok, akik már ráébredtek arra, hogy létezik valami más is, az elmén túli világon és korlátokon. Elindultak egyfajta úton, amit nevezhetünk spirituális vagy önismereti útnak. Utána néztem az értelmező kéziszótárban a spiritualitáson mit is értenek. Leírás a következő: "Az emberi szellemmel vagy lélekkel kapcsolatos, szemben az anyagi, fizikai dolgokkal. "
 Szeretném leszögezni előre, hogy semmivel sem jobb vagy több egy olyan ember számomra, aki elindult ezen az úton és az sem aki nem. Ez az út nagyon sokrétű, valóban ma már olyan színes skáláját találjuk a különféle lélekterápiáknak, hogy az ember csak kapkodja a fejét, hogy hova is menjen. Aki már elég éber vagy intuitív, az általában oda jut el, ahhoz a tanítóhoz, terapeutához, aki neki a legtöbbet tudja adni. A spirituális világ egy varázslatos hely, mégis az acces után tapasztaltam meg, hogy a korlátok és hitrendszerek itt is léteznek, amivel magunkat tudjuk gátolni.  

Amikor az én "tudatlan" életem 2002-ben összeomlott, akkor még valóban ösztönösen követtem azoknak a támogató lényeknek a hívását, akik körülöttem voltak és vannak. Így kerültem fel a fővárosba és indult el az utam a reikivel. Az elmúlt 11 évben nagyon sok technikát kipróbáltam és tanultam így, magam is terapeutává képeződtem ki. Végre teljesült a gyerekkori álmom. :-) Az utóbbi időben főleg azok a technikák érintettek meg, amik közvetlenül az agyban dolgoznak és támogatják az embereket abban, hogy el tudják engedni az összes korlátozó hitrendszerüket és nézőpontjaikat. Amikor 2010.-ben deeksha adóvá váltam, azt hittem, hogy ez a tutti módszer és ennél nincs jobb. 

Majd tavaly októberben, amikor megismerkedtem az acces barssal, akkor rájöttem, hogy tévedtem. A félre értések elkerülése végett mondom, hogy nincs valóban jó és rossz, megszűnik a dualitás.  Talán hamarosan születik valami új technika, valami talán még ennél is jobb. Számomra az acces lett a "kedvenc" és most úgy érzem, hogy ez is marad. Mert azon túl, hogy közvetlenül az agyban hat és az egész testben dolgozik nagyon mélyen. Ugyanakkor egy nagyon finom és lágy energia. A kezelés alatt, előfordul, hogy feljön valami érzés és jöhetnek könnyek, de nem kell bele halni vagy szenvedni napokon, vagy heteken át, amíg a hatása még fennáll. 

Emlékeszem, amikor egy-egy deeksha programon az emberek hörögtek, sírtak, ordítottak és vonaglottak. Néha tényleg úgy nézett ki ha valaki benéz, mint egy démon űzés. És "kőkeményen" bele kellett menni a meditációba, vagy éppen abba a páros gyakorlatba, ami ki volt adva, hogy eredmény legyen. Mióta ezt felismertem,  a deeksha csoportokon nálam az emberek örömmel fejlődnek és könnyedén. Ugyanis a deeksha szintén egy csodás energia, ami a tudatosságunkat emeli.  Az acces kezelés alatt a páciens egy masszázs asztalon fekszik kényelmesen és akár választhatja azt, hogy bele alszik a kelezésbe. Csak befogadja mindazt a finomat, amit kap és élvezi. A test lelazul és a végére teljesen stressz mentessé válik. Választhatja azt is, hogy beszélgetünk és közben még egy-egy történethez kapcsolódó energiát, hitrendszert az acces tisztító mondatával szét tudjuk robbantani. 


És hogy mi az eredmény? Boldog, örömteli és ragyogó élet! Az ember kevesebbet agyal és elkezdi másképpen látni és érzékelni a világot és körülötte élő embereket. Kevesebb ítélete lesz bármiről vagy bárkiről. Elsősorban önmagáról. Velem ezek történtek. Azelőtt mindent az akaratommal akartam irányítani, kontrollálni, ez szépen elkezdett felolvadni, mint a jég. Ahogy elengedjük azt, hogy mindent irányítani akarjunk és magát az akaratot, az elme korlátait, mert az elme semmi mást nem képes gyártani, attól fogva válunk igazán befogadóvá. Már nem akarom én meghatározni, hogy mi az ami számomra jó és azt kapjam, mert azt is akkor lezárom és semmi mást nem tudok el és befogadni, mint amit én kitaláltam és sokszor valóban nem látjuk, mert nem ezt éltük és tapasztaltuk eddig, hogy sokkal több lehetőség lenne. Az élet számtalan olyan ajándékot kínálna fel számunkra, amit fel sem tudunk fogni az elménkkel, ezért jó, ha az elmét ki tudjuk zárni. Az acces abba az erőbe és tudásba emel, amiről már azt hitted, hogy talán nem is létezik.



És milyen az elme nélkül élni? Csodás dolog :-) Milyen az amikor nem arra figyelsz, hogy ki hogy néz rád, ha te például kiállsz az esőbe vagy csak úgy dudorászol, jókedvű vagy és örülsz mindennek ok nélkül. Kit érdekel, hogy ha azt hiszik, hogy most jöttél a diliházból, vagy elgurult a gyógyszered stb. A nevetés ragadós és engedd, hogy veled nevessenek az emberek. Az értelem és a csillogás a szemembe elárulja, hogy nem vagyok dilis. 
Szeretem ezt az új életet és alig várom, hogy még több embernek át tudjam adni, hogy milyen így élni. Soha nem tapasztaltam még meg, ekkora mértékű szabadságot és boldogságot, pedig kívül az életemben még láthatólag kevés dolog változott. Gyere el te is egy bars kezelésre és tedd magad örömtelivé csak úgy a saját magad kedvéért. Érdekes, hogy másokért mennyi mindent megcsinálunk, de magunkért nem teszünk meg dolgokat, vagy szinte semmit. Ezt én is nem rég ismertem fel magammal kapcsolatban, de már ezt is elengedtem és már fontos vagyok magamnak és én vagyok az első! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése