Oldalak

2013. június 17., hétfő

Flörtölés: mikor, hol, ha kapcsolatban vagy, lehet-e, megengedheted-e magadnak?

Mit is nevezünk flörtnek? Szerelmi játék, játékos, könnyed udvarlás, illetve ennek elfogadása. Van, aki ezt ösztönösen képes működtetni és van akinek "tanulnia kell". A minap én is észre vettem magamon, hogy csak akkor jut eszembe "flörtölni", ha bizonyos közegben vagy helyen vagyok. Mint például egy hasonló érdeklődési körű csoportban, vagy nagy ritkán tömegközlekedési eszközön. Mivel hagyományos szórakozó helyre, már nemigen járok, valahogy kiestem a "rutinból" és el is feledkeztem erről a könnyed játékos és örömteli ismerkedési formáról nő és férfi között.


Pedig az ismerkedés egyik lényege a játékosság és könnyedség. Amikor azért szeretnék megismerkedni valakivel, mert párkapcsolatot szeretnék, akkor azzal már elvettük az egész könnyedségét és egy hatalmas súlyt helyeztünk rá. Ezt pedig a partner megérzi. Miért van az, hogy felnőttként elfelejtünk játszani? Mi az ami miatt, bele törődünk, bele süllyedünk a hétköznapok szürkeségébe és elkezdjük túl komolyan venni önmagunkat és az életet is?

A tánc például számomra egy rendkívül finom és örömteli tevékenység, főleg a latin társas táncok. Ahol ott a szenvedély, az érzékiség és hagyom, tanulom, hogy engedjem a férfit vezetni és bízni benne. 


A flörthöz úgy érzem, hogy elengedhetetlen a magabiztosság, önbizalom és bátorság. Fontos, hogy tudjam magamról érezzem és azt sugározzam ki, hogy jól nézek ki, szexi vagyok. Sajnos a nők legtöbbje ezt ritkán hiszi el magáról és talán azért sem mer szemkontaktust teremteni a férfival.

Gondoljunk csak bele vagy próbáljunk meg vissza emlékezni arra az időszakunkra vagy napunkra, amikor úgy keltünk, hogy képesek vagyunk meghódítani az egész világot, jól érezzük magunkat a bőrünkben és még ehhez fel is vettük azt a ruhát, amiről tudtuk, hogy irtó dögösek vagyunk benne. Vagy elmentünk egy buliba, ahova a barátaink hívtak el és semmi kedvünk nem volt, de azért kicsíptük magunkat és "véletlenül", akkor találkoztunk egy szívdöglesztő pasival vagy nővel. Akkor ellen tudott e állni bárki is a kisugárzásunknak és könnyedén adtunk olyan testjeleket a másiknak, hogy igen tetszel? -Naná! Tehát a magabiztosság vagy a szexisség nem a kilók számától függ, azonban az ápoltság és az öltözködési stílus fontos.

És aztán egymást hallgatva és megnyílva egymás felé ültünk a nyári éjszakában a csillagos ég alatt és arra gondoltunk, hogy te jó ég, mennyire csodás az élet. Amikor még semmi mást nem akartál a másiktól csak érdeklődni arról, hogy mit szeret (enni, inni, hobbik), mivel foglalkozik, vagy mi a legszebb élménye. Csak mosolygunk egymásra és örülünk ennek a csodás találkozásnak. Aztán persze, amikor a történet tovább folytatódik, hogy másnap felhív-e vagy szeretne e továbbra is találkozni az már egy második lépés.

Gyakran felmerül mostanában az a kérdés, hogy ha valaki párkapcsolatban él, akkor szabad-e a flört? Megmondom őszintén egészen idáig én is azt gondoltam, hogy ha van egy párom, akitől mindent megkapok, akkor minek flörtölgessek? Újra vissza térek azonban arra a mondatomra, hogy a flört egy "játék". 

A nők szeretik ha észre veszik őket, bár úgy érzem, hogy a férfinak is nagy önbizalmat ad, ha a párjukon kívül más nő is meglátja benne a férfit. Ameddig a játék nem árt senkinek nem a párom társaságában kezdek el szemezni egy másik nővel vagy férfival, addig nincs ebben semmi kivetni való. Vagy ha ebből nem űzök "sportot" vagy nem pótolni szeretnék vele valamit. Néha például egy olyan nőnek, akinek évek óta nem bókolt a férje nagyon is sokat tud az önbizalmán lendíteni. És hogy hol lehet flörtölni? Bárhol!

Ma olyan dolog történt velem, amire nem is számítottam. Mint az elején említettem én is helyekhez kötöttem az ismerkedést a férfival és soha nem jutott volna eszembe a házunk liftjében egy lakótársammal megismerkedni. Márpedig ma ez történt és őszintén megmondom, fura, bizsergető érzés kerített hatalmába tőle, éreztem, hogy tetszem ennek a férfinak és bearanyozta az egész napom. Pedig általában nem kell  hozzá valaki, hogy csodás legyen a napom, de ez egy pluszt ad, mint egy étel, amibe bele kerül egy pikáns fűszer, amitől még ízletesebbé válik.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése