Oldalak

2013. március 26., kedd

Az új társ bevonzása, figyelj arra, hogy kit kérsz?!

Az előző bejegyzésemet ott folytatnám, hogy milyen hülyeségekkel tudjuk korlátozni az új társ bevonzását?

Abban a pillanatban, amikor kimondottan a Lélektársad, Ikerlelked, lángod, stb. kéred lezárod a többi lehetőséget. Ugyanis ezek a lehetőségek számszerűsítve vannak és sokszor van, hogy nem is egy városban, vagy országban élünk. Sőt az is lehet, hogy ha nagyon ragaszkodunk ehhez az elképzeléshez, nem is elegendő ez az élet arra, hogy valamelyikkel találkozz. 

Azt javaslom én is, amit egyrészt az accesben is hallottam, másrészt nekem is szimpatikus és elfogadható. Fontos, hogy tudd kire vágysz, kit szeretnél magad mellett társként látni, érezni! Amikor kéred, hogy az a férfi vagy nő jöjjön, akkor lehetőleg a fő szempontokat (ami számodra fontos) kérd. Pl. Szeretnék egy olyan férfit/nőt, akivel kalandos és izgalmas az élet, elfogad engem, úgy ahogy vagyok, (minden tekintetben) vonzó számomra és hasonló értékrenddel rendelkezik...... A többit bízd az Univerzumra, és igen itt fontos a BIZALOM! 

Magam is tapasztaltam, hogy az Univerzum néha sokkal jobban tudja, hogy nekem mi a legjobb, mint én. :-) Készíthetsz magadnak egy szerelem oltárt a hálószobádban, ahol először 21 napig minden este kicsit kapcsolódhatsz a jövendőbeliddel és megerősítheted a hited abban, hogy igen Ő létezik és megtörténik a találkozás a kellő helyen és időben. Az oltár lehetőleg legyen piros színű, kis terítővel letakarva, legyen rajta mécses, akár füstölő, és egy kép vagy szobor, ami neked a szerelemet jelképezi. 

Aztán engedj el minden elvárást, aggódást és készülj fel az új szerelem eljövetelére, kívül, belül egyaránt ez nagyon fontos. És hogy ezt hogyan is teheted meg? A legerősebb szinergia létrejötte érdekében létfontosságú, hogy mindegyik terület fejlesztésével törődj. Amit a másiktól "elvársz", azt előbb add meg magadnak.
A négy kulcs a következő: 
Önismeret
Önbecsülés, tisztelet
Gondoskodás önmagadról 
Önbizalom


Minden témánál tedd fel az alábbi kérdéseket magadnak: önbizalom
Mi lelkesít fel, mitől ujjong a szívem, mitől érzem magam örömtelinek és könnyednek? Ki vagyok én mi a legfőbb képességem? Mit szeretek igazán? Mik az erősségeim? Mitől félek?
Ha nem vagy tisztbán azzal, hogy te ki vagy, mi az életed értelme, akkor lehet, hogy bele esel abba a csapdába, amibe én is párszor, hogy a párodat, fontosabbá teszed magadnál és bele kerülsz egy függő kapcsolatba! A választás ott van a kezedben. Ha ezekre a kérdésekre nem tudtad volna eddig a választ, akkor találd meg, lehet, hogy több is van. :-)

Önbecsülésre kérdések:
Hiányzik-e az önbizalmam ahhoz, hogy új barátságokat és kapcsolatokat alakítsak ki? Elkerülöm-e a szexet azért, mert nem tetszik a külsőm? Tudom-e magam tisztelni? Bele sodródom-e olyan kapcsolatokba, olyan emberekkel, akikről tudom, hogy nem illenek hozzám, hogy jobb érzéseim legyenek?
Az önbecsülés fontos és fejleszthető. 

Gondoskodás önmagunkról:
Elegendő valódi örömöt élek-e át a hétről-hétre? Elegendő mozgáshoz juttatom-e a testem? Ugyanolyan fontosnak tartom-e a játékkal töltött időt, mint a munkát, vagy bármit?

Önbizalomra kérdések:
Aggódom-e, hogy valaki rájön, hogy nem vagyok tökéletes? Félek-e bármilyen akadálytól? Hagyom-e hogy minden fontos döntést a párom vagy a családom hozzon helyettem?

Légy őszinte önmagadhoz kérlek, ha te is szeretnél egy minden "tekintetben" vett egészséges és boldog párkapcsolatot behívni az ÉLETEDBE MOST!
November 10.-én pénteken 17.30-19.30-ig párkapcsolati meditáció a 4 kulccsal dolgozva, nőknek. Jelentkezés: mudrazia@gmail.com
Vagy egyéni tanácsadásra lehetőség emailban kérj időpontot: mudrazia@gmail.com címen.
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése