Oldalak

2013. március 23., szombat

Mitől lesz minden Nő Istennő?

Egy kicsiny akkor még községnek nevezett helyen nőttem fel. Fogalmam sem volt az életről, hogy mit is jelent, hogyan is kéne nekem élni? Van-e olyan, hogy helyesen élni az életünket és bár a gyerekkorom családi drámáit leszámítva, boldogan telt. Családunk nő tagjai élték a mindennapi vidéki nők életét. Ellátták a férfiakat, gyereket szültek, dolgoztak a gazdaságban.
Már kislányként éreztem, hogy ezzel valami nincs rendben. Akárhogy is néztem őket, nem tűntek túlságosan boldognak. Felnőtt nőként szépen követtem ezt a mintát. Meg is leltem 20 évesen a nagybetűs szerelmet.

- Hohhó gondoltam, megvan "tenyész csődör". Lehet nagyharangos esküvő és nekiállhatunk a gyerek gyártásnak.
Hála az Istennőnek az akkori párom másképp gondolkodott. Hasonlóan hátrányos helyzetből induló családdal. Ahol apuka a pohár fenekét jobban szerette, mint anyukáét és a kelleténél talán többször is nézett rá. Szépen lassan a halálba itta magát, kézen fogva az én apukámmal.

El is váltunk 8 év agyon nyűtt nyüglődés után. Én pedig nekivágtam a nagybetűs ÉLETNEK. Végre rám talált. :-) Így jutottam fel Budapestre. Bár hamubasült pogácsát nem kaptam az útra, de az égi erők és vezetés ettől fogva átvette az "irányítást" az életem felett, én pedig engedtem. Vezettek is szépen, egyenesen egy táltos fiú telefonszámához. Aki meginvitált magához Szegedre. "Véletlenül" éppen azon a hétvégén az ő Mestere Reiki tanfolyamot tartott. Én azt sem tudtam, hogy ezt eszik-e vagy isszák, de amikor megkérdezték, hogy szeretnék-e beülni a tanfolyamra, aminek a végén még be is avatnak, valami oda húzott.

És ez után nem is volt megállás. :-) Jött egy újabb szerelem, de itt már okosabb voltam, 2 év után, hamvába dőlt és én elmentem megerősítést kérni egy jósnőtől, hogy jól érzem-e hogy nekem ebből ki kell lépnem. Mivel még anno Pécsett a pótanyám adott nekem egy könyvet a jóslásról, ezt égi jelnek vettem, hogy a hölgy "véletlenül" tart tarot tanfolyamot. A pasit elhagytam és kitanultam a kártyajóslás tudományát. Utána jöttek az Angyalok egy Angyal kommunikációs tanfolyam által. Akkor már nagyon "büszke" voltam magamra, hogy húú, hát itt már sokkal többről van szó, mint amit eddig akár melyik női ősöm megtapasztalt. 


Végre érzem, hogy ez az ÉLET tényleg többről szól, mint megszületünk, eszünk, iszunk, dolgozunk, szeretkezünk, gyereket szülünk, akit felnevelünk és aztán szépen meghalunk. Boldog Nő lettem és határozott. Az Angyalok, pedig elvezettek az ISTENNŐHÖZ! Ez egy katartikus találkozásnak minősült. Itt éreztem először, hogy mit is jelent nőnek lenni?! Ki is vagyok én és még ki minden lehetek? Végre éreztem és élveztem a testem nyújtotta lehetőségeket, meg tapasztaltam a valódi szexualitás és gyönyör csodáit. Még jobban meg nyíltam és azóta én magam is tanítok. 
Namaste        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése