Oldalak

2014. szeptember 8., hétfő

Az élet alapigazságai!

Az elmúlt napokban még elvonulásban voltam az otthonomban, hogy mélyebbre merüljek abban a folyamatban, amit a 21 napos fénytáplálkozás elindított bennem. Sok tanítást hallgattam közben Tollétól és egy új könyvet olvastam az Isteni párkapcsolatról. Ami előhozta és felélesztette bennem azt, hogy amit eddig tudtam, most végre megértettem és tapasztalom. Hiába olvasol könyveket, vagy hallgatsz tanításokat, ha azokat az elméddel érted meg. Amíg nem éled, addig csupán információ marad. 

Az accessben is azt tanítják, hogy nincs jó és rossz és a dualitás az elválasztottság érzése csupán az elme által keltett zavar. Azonban amikor ezt megéled és átéled és valóban eggyé tudsz válni mindennel, az csodálatos, szavakkal leírhatatlan. Amikor látod, hogy a másik ember, akit eddig ezért vagy azért megítéltél, semmiben nem különbözik tőled, akkor születik meg benned a valódi egység és nyílik ki a szíved.


Tudtam, hogy van bennem egy sérült rész még ami figyelmet kíván. Amikor májusban otthon jártam és találkoztam az öcsémmel akivel nincs valódi kapcsolatunk a különbözőségünk és a távolság miatt, akkor az öcsém nagyon megbántott. Bármilyen durván is hangzott amit mondott. Ha én magam rendben vagyok magammal, akkor nem tud megsérteni. Ahogy meglátott, azt mondta: - "Úristen, hogy nézel ki, milyen ronda kövér vagy!" Tudtam, hogy van rajtam túlsúly és engem is zavart. Szembe szerettem volna nézni a bennem lévő sérült résszel, mert rájöttem, hogy sok mindentől és mindenkitől elválaszt. Sokszor gondoltam azt, hogy engem sokan nem szeretnek. Miközben rájöttem, hogy valójában én magam zártam el és ki magam az emberektől. Megítéltem és kategorizáltam az embereket. A spirituális és nem spirituális, felébredt és nem felébred, az ilyen, olyan... És nem az a lényeg, hogy mások is ezt teszik, hanem az, hogy éreztem, hogy ezzel magamat mérgezem és a saját szívem, világom. 

Le szerettem volna menni lelkem legmélyére. A rajtunk lévő túlsúly ugyan több mindentől kialakulhat, azonban leginkább attól, hogy nem szereted magad és nem vagy önmagad. És ez nem jelenti azt, hogy aki karcsú vagy vékony az rendben van magával, vagy az életével. Minden veled kezdődik. Amikor másban vagy másokban keresed a hibát meg is találod. Azonban, amikor eljutsz odáig, hogy őszinte vagy önmagaddal és bevallod, hogy igen bennem is van féltékenység vagy irigység, akkor szabaddá válsz. Ezek a minták elkezdenek kioldódni. Amikor tudatára ébredsz annak, hogy te nem a gondolataid és a tested vagy, akkor felébredsz! Amikor már nem másokkal hasonlítod össze magad és az életed, akkor végre elkezded meglátni, hogy mi minden van benned és mi minden lehetsz. Azonban az őszinteség és az igazság néha fáj. Ahhoz, hogy felébredj át kell menned egyfajta fájdalmon. Ez a valódi alkímia. Képzeld csak el, hogyha ez  a fájdalom nem lenne, akkor mi venne rá arra, hogy kimozdulj a kényelmes életedből és a kényelmi zónádból? Amíg küzdesz az élet ellen nem lehetsz boldog. Amíg azt gondolod, hogy téged büntet az ég, mert nem lehetsz gazdag, nincs társad és hadakozol az Univerzummal, addig nem kaphatod meg, azt amire vágysz! Sajnos sokan megragadnak a szenvedésnél és benne maradnak az önsajnálatban. Pedig nagyon egyszerű kijönni belőle. Egyszerűen mást választasz! Ennyi!  

Belevágtam és igen amikor a szenvedés átalakul, a tűz átéget és az ólom arannyá válik. Megérte. A fénytáplálkozás alatt minimálisan megy le súly, azonban nem ez a lényege. Én azonban megkértem a testem a Szellemem irányításával, hogy állítsa be az ideális testsúlyom. A Szellem irányítja az anyagot. És kezdem visszanyerni ezt az alakom, ami 2006-ban volt és ez még csak a kezdet. Kikerültem az elmém csapdájából és a szívemben megjelent a valódi tiszta szeretet, kezdtem magam egyre jobban és boldogabbnak érezni (minden ok nélkül). Az ítélkezés, a félelmek eltűntek. A jó hír, hogy ehhez még csak egy tanfolyamra sem kell elmenned. Bárki képes rá! Csupán légy jelen, vedd észre, hogy amit a fejedben hallasz zaj, az az elme. Amiket gondolsz azokat kezd el megkérdőjelezni, ebben sokat segít Byron Katie négy kérdése. Valamint mély hasi légzés folyamatosan. A lassú légzés segít lecsillapítani az elmét és befelé visz. Ha nehéz helyzetben vagy, akkor pedig segít, hogy megőrizd a belső békéd. 

Mi sokkal hatalmasabbak vagyunk mint a test, energia vesz körül és minden ami az életedben történik attól függ, hogy mit sugárzol ki. Ő itt Braco, aki nem tesz mást, csupán jelen van és békében van önmagával. Hatalmas szeretetet és nyugalmat sugároz ki magából, szavak nélkül. Sokan nem értik, hogy életükben miért történnek szörnyűségek, mikor ők jó emberek? Miközben nem veszi észre, azt hogy az egész élete egy küzdelem. Igen rájöttem, hogy én is eddig küzdöttem az élet ellen, mert nem kaptam meg ott és akkor azt amit szerettem volna. Ma már tudom, hogy miért? Mert nem volt béke bennem és valódi szeretet. Ha zűrzavar van benned, ezt sugárzod ki, akkor ahhoz a rezgéshez kapcsolódón vonzol be embereket és helyzeteket. Van, aki azért kap "fejre koppintást", hogy végre ébredjen fel! Vegye észre, hogy ne jó irányba halad az élete. A FÖLDRE FEJLŐDNI JÖTTÜNK! És természetesen élvezni azt. Ha átmentél az alkímiai folyamaton és felébredtél, akkor máris meglátod, hogy az élet élvezetes, csodálatos, szép. Ha még nem tartasz itt semmi baj. Mindennek megvan a maga ideje és mindenkinek. A földön most tömeges felébredések történnek és előbb - utóbb ez téged is megérint. 
Namaste Zia       

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése